Three cryotherapy chambers standing next to each other

Tehnička podrška

Jedan od naših osnovnih principa je da našim kopcima ponudimo najbolje moguće usluge i da razumemo njihove potrebe. To je razlog zašto posvećujemo značajnu pažnju usluzi i pomoći u slučaju bilo kakvih problema. Blisko sarađujemo sa našim partnerima i dobavljačima, kako bismo osigurali da će krioterapeutski uređaji koje isporučujemo biti u skladu sa svim propisima. Nudimo savete i pomoć našim kupcima od prvog kontakta do svakodnevnog rada.

Naša usluga uključuje:

  • Standardna garancija od 24 meseca za sve uređaje.
  • Odgovaramo u roku od 24 sata, procena zahteva učešće operatera ili osobe odgovorne za održavanje.
  • U zavisnosti od obima problema, garantujemo adekvatnu brigu uključujući ličnu posetu, gde ćemo rešiti bilo kakav problem.
  • Obezbeđujemo isporuku rezervnih delova, garantujemo adekvatnu i brzu zamenu.
  • Onlajn dijagnostika, ažuriranje i popravka.
  • Rešavanje manjih problema i podrška je dostupna i putem telefonskog poziva, elektronske pošte ili skajp poziva.

Dodatne usluge dostupne uz naknadu:

  • Redovan godišnji pregled uređaja.
  • Produžena garancija
  • Procena rizika od strane stručnjaka.
CRYONiQ Toolbox

Podrška CRYONiQ

Ako imate tehničkih problema sa svojim uređajem, kliknite ovde i pošaljite nam detaljnu poruku, pošaljite nam imejl direktno na support@cryoniq.rs ili pozovite naše servisne tehničare na +421 915 761 802

    Tehnička podrška CRYONiQ